Opći uvjeti korištenja

Ovdje možete pronaći sve informacije o sigurnoj i brzoj kupovini u online trgovini www.lollipop.hr

  1. KAKO IZVRŠITI KUPOVINU?

Prodavatelj je tvrtka Lollipop  d.o.o. (u daljnjem tekstu Lollipop), a kupac je svaka osoba koja izvrši narudžbu i plaćanje putem kreditnih kartica, e-bankingom, općom uplatnicom ili pouzećem u web shopu lollipop.hr (u daljnjem tekstu Kupac). Na uvjete prodaje primjenjuje se Zakon o zaštiti potrošača ( »Narodne novine«, broj 41/14).

Da bi izvršili kupovinu u Lollipop web shopu morate biti registrirani korisnik. Kao registrirani korisnik imate razne pogodnosti: pamćenje vaših podataka za plaćanje i dostavu kako ih ne biste morali upisivati prilikom sljedeće kupnje, pamćenje vaših narudžbi, korištenje liste želja, članstvo u Lollipop klubu i ostvarivanje popusta i nagrada.

Pokraj svakog proizvoda nalaze se ispisani detalji vezani za taj proizvod: ime proizvoda, kratak opis, cijena, dostupne veličina i količina. Cijene istaknute na stranicama pored pojedinog proizvoda vrijede za sve oblike plaćanja. Cijena je maloprodajna, PDV je uključen.

Proizvodi se naručuju odabirom, korištenjem izbornika i popunjavanjem elektroničkog formulara. Plaćanje naručenih proizvoda moguće je obaviti na sljedeće načine:

  • pouzećem
  • virmanom/općom uplatnicom

Narudžba se smatra naručenom u trenutku kada kupac odabere te potvrdi način plaćanja.

Pristupom “Košarici” dobivate uvid u odabrane proizvode, njihovu količinu i cijenu. Ako imate kodove za voucher ili popust unesite ih prije koraka završavanje kupovine (gumb «krenite na plaćanja»). Završavanjem tog koraka pristupate obrascu narudžbe u koji ste dužni upisati osobne podatke i podatke primatelja ako se njegova adresa razlikuje. Uz ukupnu narudžbu biti će naznačena cijena poštarine ili da je dostava besplatna. Nakon primitka podataka iz narudžbe na ekranu će biti istaknuta obavijest da je narudžba Kupca zaprimljena, a Kupac će o primitku narudžbe dobiti posebnu obavijest elektroničkim putem na naznačenu adresu e-pošte. Pomoću zaprimljenih informacija moći ćete pratiti svoj paket na stranicama odabrane kurirske službe.

Ako je kao oblik plaćanja odabrano plaćanje općom uplatom, a Lollipop trenutno ne raspolaže naručenim proizvodom, o tome će u primjerenom roku obavijestiti Kupca te mu vratiti uplaćena novčana sredstva. Ako naručeni proizvod nije raspoloživ na skladištu Lollipop će obavijestiti Kupca da proizvod trenutačno nije raspoloživ te ga izvijestiti o roku u kojem je proizvod dobavljiv. Naručeni proizvod, ovisno o tome da li je dostupan na skladištu, Lollipop isporučuje u najkraćemu mogućem roku.

Kako mogu biti siguran da sam ispravno izvršio svoju narudžbu?

Ispravnost izvršene narudžbe možete vidjeti u potvrdi narudžbe poslanoj putem e-maila. Svoje narudžbe možete pronaći i na korisničkom računu u kategoriji «Narudžbe». Ukoliko imate još pitanja u vezi s narudžbom, u bilo kojem trenutku možete kontaktirati našu službu za korisnike putem e-maila info@lollipop.hr ili telefonskim pozivom radnim danom od 7-15h na broj 048/296366.

2.  Sklapanje ugovora:

Izlaganje robe u online trgovini ne predstavlja pravno obvezujuću ponudu već samo neobvezujući online katalog. Prilikom završavanja narudžbe zaprimit ćete automatski email o zaprimljenoj narudžbi i ponudu za plaćanje ako ste odabrali opciju «virmanskog plaćanja».

Potvrda narudžbe izdaje se odmah po završavanju kupovine u online trgovini, ali ne predstavlja prihvat ugovora. Vašu narudžbu možemo prihvatiti slanjem prihvata narudžbe putem e-mail pošte ili slanjem robe u roku dva dana.

3. Sredstva plaćanja 

Plaćanje se može izvršiti općom uplatnicom/ internet bankarstvom ili pouzećem prilikom dostave.

Plaćanje općom uplatnicom:

Nakon završavanja kupovine, ponuda za plaćanje dolazi na e-mail korisnika sa svim podatcima potrebnim za avansnu uplatu na račun tvrtke Lollipop d.o.o. nakon koje se šalje pošiljka.

Plaćanje pouzećem:

Plaćanje robe izvršit će se u gotovini po dostavi paketa u iznosu navedenom na računu bez skrivenih troškova i naknada.

4. Cijene

Cijene su izražene u eurima i sadrže zakonom propisani PDV.

5. Dostava

Narudžbe se isporučuju unutar Republike GLS-om i Hp-om na otoke gdje GLS ne vrši dostavu, a cijena je 5.5 EUR.

Narudžbe u Njemačku i Austriju se isporučuju GLS-om, a cijena je 10 EUR.

5.1. Koliki je rok dostave?

Odmah dostupni proizvodi obično su dostavljeni u roku od 1-3 radna dana, ovisno o mjestu slanja.

5.2. Koliki su troškovi dostave?

Pošiljke otpremamo svakodnevno GLS-om (5.5 EUR). GLS šalje SMS s vremenom isporuke te se najavljuje pozivom prije preuzimanja. Plaćanje se preferira uplatom na račun zbog smanjenog kontakta s kuririma, ali ako nemate mogućnosti uplate mobilnim bankarstvom možemo Vam pošiljku poslati pouzećem tj. Uplatom prilikom preuzimanja. HP će u istom iznosu dostave (5.5 EUR) dostaviti pošiljke samo na manje otoke na kojima GLS ne vrši dostavu. U slučaju da Vas nema kod kuće, HP će pošiljku proslijediti u lokalni poštanski ured kojem spadate kako bi pošiljku mogli podići u roku 5 radnih dana uz predočenje osobne iskaznice.

Prag za besplatnu GLS dostavu je 70 EUR.

Dostava u Njemačku i Austriju je 10 EUR.

5.3. Kako mogu pratiti svoju narudžbu?

Nakon otpremanja pošiljke ćete zaprimiti mail kurirske službe s brojem pošiljke i linkom za praćenje. GLS je obično na dostavi slijedeći radni dan, u manja mjesta stigne za 2 radna dana.

6. Kako zamijeniti proizvod zbog nedostatka ili neodgovarajuće veličine?

Ako proizvod zbog male nepažnje naših radišnih ruku nije u potpunosti savršen ili ste naručili neodgovarajuću veličinu javite nam se putem e-maila info@lollipop.hr ili telefonskim pozivom radnim danom od 7-15h na broj 048296366 te ćemo dogovoriti zamjenu proizvoda. Kako smo mi jako mala obiteljska firma troškove zamjene proizvoda se dijele po pola:

Pošiljku nam vratite na adresu s koje je poslana (J. Vargovića 2, 48000 Koprivnica), a po primitku pošiljke ćemo Vam poslati novu bez odgode i dodatnih troškova dostave.

Možemo napraviti i ZAMJENSKU GLS pošiljku, a Vi ćete pripremiti staru pošiljku koju ćete predati kuriru prilikom dolaska nove. Jedino što još trebate napraviti je iz NOVE pošiljke izvaditi adresnicu (naljepnicu s adresom) i predati kuriru zajedno sa starom pošiljkom. Na adresnici je naša adresa za povrat pošiljke da ju ne morate Vi printati.

Kuriri će znati da je pošiljka zamjenska te će Vam pomoći u procesu.

ZAMJENSKA POŠILJKA je zbroj dviju dostava pa jedan iznos snosite Vi kao KUPAC (5.5 EUR), a drugi iznos snosimo mi (Lollipop d.o.o.).

Zamjensku pošiljke je moguće iskoristiti samo jednom po kupovini.

 7. ZAŠTITA POVJERLJIVIH PODATAKA KUPACA

Lollipop d.o.o. obavezuje se pružati zaštitu osobnih podataka kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke registriranih korisnika koji su nužni za ispunjenje navedenih obveza. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Lollipop tima odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

8. Upute o raskidu

Imate pravo jednostrano raskinuti ugovor u roku od 14 dana, ne navodeći razloge za to.

Pravo na jednostrani raskid istječe nakon 14 dana od dana kad ste stekli, ili od dana kad je treća osoba od Vas imenovana, a različita od dostavljača, stekla fizički posjed robe.

Za ostvarenje prava na jednostrani raskid, morate nas (Lollipop d.o.o. Augusta Šenoe 6A, 48331 Gola, Hrvatska OIB: 05587556988 info@lollipop.hr ) obavijestiti jasnom izjavom kao što su pismo poslanom poštom ili e-mailom o svojoj odluci da jednostrano raskidate ugovor. U tu svrhu možete koristiti priloženi oblik obrasca za raskid, no to nije obavezno.

Kako bi udovoljili roku za jednostrani raskid, dovoljno je da nas obavijestite o korištenju Vašeg prava na jednostrani raskid prije isteka roka za jednostrani raskid.

8. 1. Učinci raskida

U slučaju jednostranog raskida ugovora nadoknaditi ćemo cijeli iznos troškova proizvoda, ali ne i dostave jer je to prolazna stavka kurirske službe, bez nepotrebnog odgađanja i ni u kojem slučaju ne kasnije od 14 dana od dana kad smo obaviješteni o Vašoj odluci o jednostranom raskidu ovog ugovora. Povrat sredstava ćemo izvršiti koristeći isti način plaćanja koji ste Vi koristili za početnu transakciju, osim ako nije izričito ugovoreno drugačije; u svakom slučaju, nećete snositi nikakve dodatne naknade kao rezultat takvog povrata troškova. Pravo na povrat troškova zadržavamo do primitka povrata robe ili do dostave dokaza o tome da je roba poslana, ovisno o tome koji događaj nastupi ranije.

U slučaju da ste naručenom narudžbom iznad 70 eura ostvarili besplatanu dostavu, a vraćenim proizvodima ta narudžba više nije iznad navednog iznosa, povrat sedstava će se umanjiti za dostavu u iznosu 5.5 €.

Robu trebate poslati nazad HP-om o vlastitom trošku i to bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju ne kasnije od 14 dana od dana kad ste nas obavijestili o Vašem jednostranom raskidu ugovora. Rok je ispunjen ako pošaljete robu natrag prije isteka roka od 14 dana.

Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje proizlazi iz rukovanja robom, osim rukovanja koje je potrebno radi utvrđivanja prirode, karakteristika i primjene robe.

Opranu i nošenu robicu nije moguće vraćati, kao i personalizirane proizvode ili one rađene po narudžbi.

8.2. Predložak obrasca o raskidu

Ovaj obrazac trebate ispuniti i vratiti nam ga samo ako želite raskinuti ugovor:

Lollipop d.o.o. Augusta Šenoe 6A, 48331 Gola, Hrvatska OIB: 05587556988 info@lollipop.hr

 

Ja/Mi (*) ovim izjavljujem/izjavljujemo (*) da raskidam (*)svoj/naš ugovor:

za prodaju sljedeće robe (*):

za pružanje sljedeće usluge (*):

naručene dana (*) /primljene dana (*):

Naziv potrošača:

Adresa potrošača:

Potpis potrošača (samo ako se ovaj obrazac ispunjava na papiru):

Datum

________________________________

* prekrižiti nepotrebno

8.3. Isključenje/istek prava na jednostrani raskid:

Sukladno članku 79. stavak 1. Zakona o zaštiti potrošača pravo na jednostrani raskid je isključeno za ugovore o isporuci robe koja nije unaprijed proizvedena i koja je izrađena po specifikaciji potrošača, po njegovom izboru ili je prilagođena potrošaču, roba kojoj istječe rok upotrebe, za ugovore čiji je predmet zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave.

Dobrovoljno pravo na povrat do 100 dana od primitka robe

Pored gore spomenutog zakonskog prava na jednostrani raskid, omogućujemo Vam i dobrovoljno jamstvo povrata u roku od 100 dana od dana primitka robe. Ugovor također možete raskinuti po isteku roka od 14 dana za jednostrani raskid vraćanjem robe u roku 100 dana od dana primitka robe (rok počinje teći na dan primitka robe) ako je roba potpuna i u izvornom pakiranju, ako nije korištena ili oštećena te ako ne predstavlja robu izrađenu po specifikaciji potrošača ili je prilagođena potrošaču. Pravovremena otprema dovoljna je za ispunjenje roka. Roba mora biti otpremljena na: Lollipop d.o.o. J. Vargoviča 2, 48000 Koprivnica, Hrvatska. Ugovoreno dobrovoljno jamstvo povrata nema utjecaja na Vaša zakonska prava i tražbine. Zakonsko pravo jednostranog raskida kao i zakonsko pravo jamstva ostaju Vam nepromijenjeni na raspolaganju.

9. Podaci o ponuditelju

Naziv: Lollipop jednostavno dioničko društvo s ograničenom odgovornošću za proizvodnju, trgovinu i usluge

Skraćeni naziv: Lollipop d.o.o.

Sjedište tvrtke: Augusta Šenoe 6a, 48331 Gola

Adresa email pošte: info@lollipop.hr

Upisano u Sudski Registar: Trgovački Sud Varaždin

Broj u Sudskom Registru: 070108886

OIB: 05587556988

Vat.: HR05587556988

Temeljni kapital: 20.000,00kn uplaćeno u cijelosti

Članica Uprave: Maja Blažek

Osnivačica i direktorica: Maja Blažek

Datum osnivanja: 13.03.2013.

IBAN (Zaba): HR5323600001102334285